Carmen, 40
See kursus oli minu jaoks justkui ellujäämisõpetus. Õppisin hingama, keha hoidma.

Svetlana, 43
Kursus andis palju uusi teadmisi, eelkõige seda, kuidas iseendaga hakkama saada, halbade emotsioonidega hakkama saada ja kuidas inimestega suheldes jääda iseendaks.

Laila, 50
Kursus andis vaimseid teadmisi, rahu, oskust õigesti hingata.

Helis, 48
Õppisin, et tunded ja emotsioonid on täitsa OK ja on olemas tööriistad, kuidas endaga hakkama saada. Juba olen rakendanud oma ellu (ilmselt küll väga väikest osa võimalikust) hingamisharjutusi.

Sven, 41
Sain kursuselt erinevaid tehnikaid ja õige kehahoiaku.

Meelis, 34
Sain palju teada kundalini joogast, väga häid harjutusi, meditatsioone igapäevaseks enese maandamiseks, rahustamiseks. Sain hommikustele rituaalidele juurde hingamisharjutusi; sain juureluku, mis on väga oluline; sain energiad liikuma.

Marianne, 32
Andis rahu ja oskuse endaga rahu teha. Peamiseks abiliseks mu igapäevaelus on nüüd tänu kursusele teadlik hingamine, oskust hingamise abil oma heaolu suurendada.

Marina, 37
Tulin kursusele tegelikult ainult selleks, et õppida meditatsiooni. Samas kundalini jooga üldise teooria kuulamine avardas tohutult silmaringi ja tekkis soov lugeda/õppida juurde ning hakata ka harjutuste komplekse kasutama.

Siiri, 43
Kõige tähtsam on hingata! Ja õigesti hingata:) Õppisin, et ei ole vaja olla ohver, ego ohver ja kõigest saab üle hingamisega. Pärast tulehingamise tundi võtsin hommikul kasutusele  3 minutit tulehingamist. Enne päev ei alga.

Ülle, 45
Sain juurde rahulikku meelt ja õppisin keskendumist hingamise abil.

Meelika, 43
Kursus aitas ennast taasleida. Õppisin hingama. Puutusin esmakordselt kokku meditatsiooni ja mantratega, mida nüüd igapäevaselt praktiseerin. Selgeks sai see, et pikk ja huvitav teekond on ees.

Liisu, 23
Õppisin eelkõige teadlikult hingama. Mediteerimine pole ka enam mingi imeloom, mida karta.

Mihkel, 29
Kursus andis hulgale teada nimetustele praktilise oskuse, kuidas neid sooritada. Lasen ennekõike õpitul end leida ja plaanin omandatut väikeste sammudega oma ellu integreerida. Tulehingamine ja joogide täishingamine on praktilised “on” ja “off” vahendid. 4 sekundi hingamine on tavaelus minuga nüüd kogu aeg, see hoiab kohal ja lõdvestununa. Tunnen, et täna ei ole ma veel valmis iga nädal või mitu korda nädalas tundides käima, aga tulevikus näen küll kundalini jooga rolli minu elus kasvamas.